6

arghhh...bakteria :(

aaaarrrcemmm...(bunyik bersin nih)

hihi..sori la aku tak tahu macam mana nak eja bunyi bersin tu.. hentam je la..
sejak pagi tadi dah berpuluh ratus ribu kali aku bersin...
(ratus ribu tu sekadar nak sedapkan ayat je..haha)
saket tul idong aku ni...mata pun pedih...tanda-tanda nak demam ni
so dari pagi tadi aku terpaksa tutup idong guna tuala kecik ni..





















sebenarnye sejak semalam lagi aku dah rasa tanda-tanda ni..
sebabnye kat umah aku tu abis satu famili dah demam selesema..
tinggal turn aku gan abah je blom lagi..huhu
lagipun kelmarin satu hari aku cuti so kena la jaga anak buah aku yang beby lagi tu sebab mama papa ye pegi keje..
si beby adam tu pun tengah selsema...
mungkin sebab tu la terjangkit la jugak kat si acu nye ni..
semalam dah makan ubat ingatkan leh la cegah sebelum saket.. tapi nampaknye sejak pagi tadi asik bersin ni..
abis terpelanting semua bakteria lam idong aku ni..
kalau la aku leh nampak bakteria tu macam dalam iklan dettol tu..
dah lama aku hentak-hentak bakteria tu mcm ni..MyEm0.Com mesti mati abis bakteria tu..padan muka dia..haha MyEm0.Com




nota buku lali : inai dijari tu bukan sebab upacara rasmi..tu saje gatai nak pakai inai sepuluh jari gan bulan kecik kat tengah tapak tangan..ahakss..


6 bil letrik:

mysara said...

kne makan panadol cpt2 ni.....

Polka Dot said...

nk pakai inai jugak :">

cik_nul said...

mysara : sejak semalam dah telan panadol tu...tapi xmenjadi gak...waaaaaa

cik_nul said...

yati : tunggu raya la baru pakai :">

MiiiiEEEj@berry said...

dah boleh pos komen..hahaha..bakteria..ngekk

cik_nul said...

siput babi lagi laju mija :-"
hahahahahahha =))

Post a Comment

Back to Top