4

layout baru....!


entah kenapa la aku asik tukar layout...

hari ini agak tidak sibuk..
sebab bos aku outstation..
so masa yang terluang ni aku gunakan untuk jenjalan kat blog orang..
bila dah lawat blog orang-orang tu...
cantik-cantik belaka..
tetiba terasa plak blog aku macam tak menarik lansung..
hitam..
gelap..
kelam...

macam ade kematian je..

so cari-cari layout yang sesuai..
tetiba jumpa layout ni...
live..
laugh..
love..

nahh amik...ceria giler warna ye..haha
dan aku pun wat la header baru...
dengan memperdagangkan wajah ngantuk aku yang diambil oleh en.babam masa 3G dulu..
maka siaplah header gan layout baru aku..
ermm...semangat nk ber'belog' lepas ni.. hep hep horayy..


nota buku lali : mieja jangan jeles..hakhakhak


4 bil letrik:

mieja said...

bongek nul =))...nak juga huaaa :((

cik_nul said...

nak gi la cari sendirik =)) bhahahahaha (gelak jahat)

aku_gayahspears said...

jeles gak :(( nak wat dr cantek dr null :p

cik_nul said...

cari la gayah =)) nnt aku gi melawat ye :">

Post a Comment

Back to Top