0

patut ke aku bawa diri?

orang cakap...
masa bercinta ni..
kalau takde terkasar bahasa..
kalau takde tersentuh perasaan..
kalau takde sindiran tajam..
memang tipu la kan?

erm...semalam satu hari je aku dah kena tiga perkara ni.


terkasar bahasa..

"orang cakap berapa kali dah, tak faham-faham lagi ke?"

macam ni aku kena diamkan diri ke?



tersentuh perasaan..

"kalau tak mau kena marah, jangan gangu time orang serabut, tunggu je orang cari balik"

macam ni aku kena bawak diri ke?



sindiran tajam..

"cuba try celop bateri handset kat kuah megi tu..mana tau bertambah elok pasni..lagi lama buleh pakai"

"ok satgi celop lepas abis makan megi tinggal kuahnye je"

lepas sindiran dibalas balik..fuhh..beraninye aku..



nota buku lali : dapat gaji ni kena beli bateri handset baru la...


0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top