2

~ selamat hari bapa ~

selamat hari bapa..abah..

mana leh camtu..kena ucap selamat hari abah la

erk...emm...sori takde hadiah..dik da tak dapat gaji lagi


em...nanti nak bagi hadiah ape ye...?

masa hari ibu dulu pun lambat betul baru bagi hadiah kat mak..
haha...bertuah punya anak..

kata orang hadiah gan ucapan tu tak penting...yang penting kasih sayang sebenar..
cewahh...kunun-kunun nak kaber sebab aku tak bagi hadiah pun lagi..haha
tapi memang betul...
walaupun aku kurang tunjukkan yang aku sayang abah..
tapi dalam hati ada taman beb..ghagagaga..

10 perkara abah dan aku...!

abah sangat garang dan aku pun sangat garang..hikhik

abah gan aku minat barang antik..minat sejarah..minat seni...

abah pandai berenang tapi aku tak reti lansung (--")

abah gan aku selalu tengok cite omputeh ke perang-perang ke..together-gether..

aku pernah melawan gan abah tapi aku dah mintak ampun...fuhhh T___T

abah selalu pokpek pokpek tapi aku wat dunno jerk..ahaks =P

abah terer masak tapi aku kurang mahir :P

abah hentak tangan bila marah tapi aku hentak kaki bila tak puas hati..

abah anak kacukan tapi aku dah jadi melayu tulen (--")

walau kami kadang sama kadang tak sama tapi kami tetap abah dan aku...!


nota buku lali : abah



2 bil letrik:

aku_gayahspears said...

selamat hari bapa gak... tp aku da xde ayah :((

cik_nul said...

gayah :(

Post a Comment

Back to Top