2

saket laaaaaa :(

erm...tajuk dah macam saket teruk je kan..hahaha
padahal sakit sket je..

ni aku baru balik dari klinik..
pegi wat ujian kumpulan darah..haha
memang aku tak tahu kumpulan darah aku jenis ape..
sebelum ni memang malas je nak pi check darah..
sebabnye AKU TAKOT JARUM... huh..

tapi hari ni terpaksa gak pi test sebab nak update data peribadi ni
masuk je makmal tu dah seram sejuk badan aku macam nak pi berperang..
pastu masa dia cucuk ujung jari tengah aku ni..
macam nak tajang je doktor tu sebab terkejut aku..
kunun-kunun tindakan refleks la ni..haha
saket la gak skit..macam kena geget semut api..
dia amik 3 titik je..
abis darah aku..
ingat senang ke nak dapat 3 titik tu..haha
lepas dia wat test...
so resultnye..
darah aku adalah jenis A
haha.. excited gler la untuk orang-orang yang tak penah macam aku ni
nota buku lali : jakun sebentar


2 bil letrik:

Unknown said...

lau mija...potong kasi habis je jari 2..baru la cek darah namanya ..hahahaha =))

null said...

tu sukarela nak jadi cacat =((

Post a Comment

Back to Top