0

orang kata....

tadi aku godek-godek blog orang...
disebabkan tahap kebosanan yang melampau..
tiba-tiba terbaca la ayat ni...

'' lu itu harus buat diri lu spesial,
supaya nantinya dapet orang yang spesial ''



sampai sekarang masih tergiang-giang (kpd cikgu bahasa melayu..maap kalau aku tersilap eja..)
bibit-bibit ayat tu lam kepala otakku..
mula terpikir..
perlukah kita jadi special untuk mendapat orang yang special..
ade orang kata kita kena jadi diri sendiri..
ade orang kata pulak xsalah jadi hipokrik untuk kebaikan..
bagi aku terpulang la pada individu itu sendiri..
dari ape yang aku lihat..
~ ade yang pakwe hensem tapi aweknye xcun pun
~ ade lak aweknye cun tapi pakwe xhensem lak
~ ade yang pakwe hensem awek pun cun
~ ade lak yang dua-dua xberapa nak segak
tapi mereka semua still bahagia...

so...

jadilah diri sendiri untuk kenyataan..
jadilah istimewa untuk kebahagiaan..
tepuk dada tanyalah hati



nota buku lali : jin jiwang mana ntah masuk lam diri aku hari ni..



0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top