0

kepingin prosperity.....!

cite ni time aku cuti..so skarang dah masuk keje lik baru leh post..(biasa la untuk insan macam aku yang mengharapkan tenet hasil belas ihsan dari company..haha).. masa hari 'belentime' ritu... aku gi kenduri kawen.. gan kawan baek aku la.. time tu paneh terik.. so selera makan pun rasa macam ilang melayang ntah kemana je.. sampai umah kenduri kul 2.30 lebih skit.. salam gan mak pengantin..hulur duit..amik pinggan...ceduk nasik minyak...taruk ayam masak merah...daging masak kicap..kerabu...hirisan buah tembikai...tros cari tempat duduk.. sambil makan tetiba ade orang tepuk blakang aku..

"nurul..ang bila lak.." makcik yg aku kenai dgn pangilan maklang tu tanya aku..

"erk..lima tahun lagi kot..." aku sengeh je.. lumat nasi yang aku picit2 tu tapi ntah bila baru leh masuk ke mulut..

so makan pun macam xsempurna je...masa dalam perjalanan nak balik tu lalu la depan McD..

" weh..jom makan beger prosperity " aku tanya kat kwn aku..

" wei gila xkenyang ke makan kenduri tadi " gelak kawan aku tu..

disebabkan terlampau kepingin beger prosperity yang orang kata sedap2 tu..aku ajak gak kawan aku..xpe aku blanje..haha.. so sanggup amik u-turn kat depan trafik light..patah balik masuk McD.. alamak....lupa lak kami pakai baju kurung..patut la ramai yang duk perati..haha..lantak la dah sampai kan.. so tercapai gak cita2 aku nak makan menatang tu..huhu



(ni aku..kunun-kunun posing ayu..hahaha kerek je)




(ni kawan baek aku - dah 10 tahun kami kawan...xpenah bergaduh... dis wat we kol true fren.. luv u)




ini yang kami makan...prosperity burger (beef)..amik yang biasa je kalau dabel takot xdapat nak abiskan lak..pedas skit tapi sedap...



mende ni dah xlarat nak makan so bawak balik umah je..haha



sambil makan sembang2.. lama xjumpa kawan aku ni so banyak la cite2 yang nak diluahkan... tengok2 jam dah kul 5.30 petang.. so terpaksa la balik

nota buku lali : xkisah la kalau orang nak kata aku 'peqhak'..

0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top