0

aku asik makan limau !

raya cine..limau..raya cina..limau.. sejak 3 hari lepas... student cina datang opis asik bawak LIMAU.. seplastik..sebakul..sekotak.. penuh kat opis ni.. bahagi sorang sikit.. pakat bawak balik umah.. aku! malas la nak bawak balik..lagipun transport aku yang hanya bertayar dua tu xleh nak bawak barang banyak2..( padahal itu cuma alasan..haha ) so hari-hari kat opis aku asik makan limau.. pagi..tengah hari..petang.. asik makan limau.. orang cakap limau bagus untuk penghadaman dalam perot kita.. ahh..memang betoi pun.. asik cilit-bilit je aku.. tul2 cuci perot..haihhh.. tekak pun terasa perit je.. kalau along tau mesti dia marah ( terbayang sat muka dia tengah membebel ).. nyway..dah rezeki amik je la..haha

'' nyway slamat tahun baru cina untuk beliau-beliau yang berkenaan ''




(meceh kepada tukang amik gambo yang nyuruk blakang pc..haha)



nota buku lali : kepada silver_tulip..hepi chinese new year makkkkk..huhu

0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top