0

pisau si pencukur







aku tengok tajuk mcm bes dah..
teruja sangat la nk gi tengok cite ni..
hari ahad kemarin aku pun g la mall gan mber
tiket pun seb bek dia blanjer..
huhu mcm tau2 aku lom gaji lagi

pastu smbil nyedut ayor pepsi (ni pun owg blanje jugak)
cuba utk menumpukan perhatian ke arah scrin beso tu..
pastu mula la menguap..
tetiba dengo suara2 halus di blakang aku
adess mamat gan minah yg duk couple seat blakang aku ni ngah bercengkerama lak
mcm2 aku dengo...rasa nk gelak situ gak
dengar lah suara si lelaki suh selak2
yg pompuan halusnye suara malu2 kunun...hampeh..
mau je aku bangun pastu hantukkan kpala dua ekor tu..

kwn aku kat sebelah dah sengeh2
demm... terangkat-angkat kening dia
cuba utk wat2 xpaham..
aku pun mula konsentret kat cite tu
tp xbrp bes la
seb bek org yg lanje..so tgk je la..haha

time nk balik..mber aku ni ajak mkn lak
kepci lak tu..hahahaha...blanje lagi..
senangnye idop mcm ni..



0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top