0

jenjalan~wink..wink..


hari yang cerah
terasa nk g jenjalan
tapi gan sape

aku pun duk je la kt umah smbil tgk tv

tetiba angah datang gan anak2 sedare aku
ajak gi Queensbay,Penang..
ok gak tu dr duk umah je

gi penang nek feri

singgah Padang Kota Lama..dorang nk lepak situ..
uik ramai gak kapel2
ngah detim kt situ..
tetiba rase sedey
teringat kat seseorang..hurmm..
anak sedara lak tarik2 tangan aku..
"acuuu...nk men tu"
aku pun bawak dia g main buai tu

seorang makcu yg agak baek gak la aku ni..
haha..
pastu sempat gak snap
pix aku tanpa senyum..
seyes je muka..haha

pastu g lak Queensbay..
adess leh giler tgk barang2 kt sana

tp mahal2 lak..
jalan sini sana cari ape yg bekenan
tgh pilih2 baju..tetiba dgr suara amoi menjerit..
rupanya anak sedara aku g selak
kain cover fitting room tu
seb bek anak sedara aku tu br 2tahun..klau org beso msti kene tajang dah..
aku pun mana leh tahan gelak kt situ gak.
mahai2 pun sangkut gak aku 3 helai baju
melayang gak la duit simpanan ni

adess dah la gaji xdpt lagi..
anak sedara plak hentak2 kaki
nk lolipop
dah la satu 70sen.. mahai betoi

penat sungguh hari ni
on the way nk lik umah

sempat gak snap pix anak sedara yg aku syg ni


muhammad affiq daniel

" nenel...acu sayam kamu "

0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top