0

aku si budak anti kasut tinggi



mengapa aku anti kasut tinggi ?


bak kata pepatah xde angin masakkan pokok bergoyang..
mcm aku gak..
klau xde sbb xkan aku nk benci kasut tinggi…


boleh dikatakan terdapat beberapa faktor yang menyebabkan aku menjauhi kasut itu..huhuhuu
suatu ketika dahulu penah berlaku tragedi (ntah betul ke x aku eja ni) yang menyebabkan aku fobia untuk bertumit tinggi lg..huhuhu.. kira kes memalukan gak lah…

lagi satu adelah disebabkan faktor ketinggian ku..dengan ketinggianku sekarang dan ditambah dengan 2inci tapak tumit tinggi itu menyebabkan aku terlepas pandang terhadap insan2 yg berada dibawah paras pandangan mataku..kehkehkeh..

ehem..tiada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia….
tapi aku tahu suatu hari nanti aku akan terpaksa menggunakan khidmat kasut tumit tinggi tersebut untuk faktor2 berikut pula..
1. pekerjaan (skrg keje pun jarang pakai tumit tinggi)
2. dan perkahwinan..(melalut jer)


post percubaan, harap maklum


0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top