0

migrain.....!

huh..
semalam kene migrain lagi..
time pagi tu ok je... tetiba tengah hari tu mula rasa sengal2 sebelah kepala..
hurmm...balik keje sampai je rumah tos mandi.. telan panadol..then tido..
seyes...saket giler dah aku kalau time migrain.. rasa macam nak cabut kepala ni letak jauh2 supaya xrasa saket tu..
bangun time maghrib pun rasa gelong2 je kepala aku ni.. jalan pun slow2 je takot gegar kepala aku ni..
housemate ade belikan bihun sup.. so makan je la.. lagipun perot memang ngah berbunyi-bunyi..
lepas makan sempat lagi ngadap tv.. tapi xleh tahan lama dah.. tos masuk bilik..tido..
banyak giler panadol aku telan semalam... campo-campo baru aku sedar dah 8 bijik panadol..hurmmm ape nak jadi la aku ni..






















nota buku lali : duk jauh dari famili ni time saket pun sorang diri..hurmmm...rindu lak kat mak..



0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top