0

umo bape? saye xtahu...

xtau nape aku post entry ni..
sebab insan ini xde kena mengena lansung dalam idop aku..tapi ntah kenapa gelagat dia menarik perhatian aku..
budak ni aku jumpe masa kat umah kak ipar aku...

" adik...meh sini kejap kita duduk sini ye "

pada mulanye dia agak malu-malu..lepas beberapa minit dia mula bermesra gan aku..haha


" nama ape ni? "

" sapikah (shafiqah) " pelat dia ni

" umo bape ni "

" saya tak tahu "


ermm...setelah hampir setengah jam melepak atas rumput kat laman umah kak ipar aku tu...si budak mula tunjukkan kelincahannye..agak kasar skit dak ni...gurau pun kasar je..abis ditumbuk2nya bebudak pompuan lain kt situ..

" eh..meh sini..jgn wat mcm tu..awak tu perempuan kena supan skit.."

lepas aku tego dia mula tersentap skit...lalu sambung melepak kat sebelah aku..sempat aku snap pix dia..


puteh..rambut perang..kerinting...mata pun perang..tapi ketomboian agak terserlah..haha.. bebudak zaman sekarang kan..



0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top