0

sekeping nota..sepasang selipar

hari jumaat minggu lepas..
waktu break 2jam setengah..
so macam biasa aku balik rest kt umah sewa je..
tito la ape lagi..huhu
sampai je opis...nak tukar dari tumit tinggi ke selipar cabuk aku tu..
tapi cari serata xjumpe..bawah meja...bawah almari...bawah krusi...xde lak..
heran..rasanye letak tempat biasa je...cane leh xde lak..
dah berpeluh mencari..tersandar kat kerusi keje.. meja serabot gan keje2 yang menimpa2.. tertiba mata terpandang sekeping kertas A4 atas meja aku...
sekeping nota (bukan nota cinta la..saspen je..haha)



(kalah tulisan dokter...hahaha)


patut la cari serata xjumpe sliper cabok aku tu...rupanya lect tu yang pinjam..dia pinjam nak p masjid solat jumaat...berjasa la gak sliper aku tu..huhu
rimas tul bila xde sliper...terkocoh2 aku lari berkaki ayam bila bos panggil dari bilik nya.. haisss...
kat note tu ckp nk pulangkan hr isnin...aku tunggu xde pun...tetiba dia datang opis..

" nurul..sliper tu nak lagi ke?" dia sengeh..

" erk..." xtau nk jawab ape..dalam ati ni...fuhh...buruk2 pun sliper aku tu..dah pinjam kena la pulangkan..xkan senang2 je nak buang harta orang..huh..

hari selasa baru dia pulangkan sliper cabok aku tu..

" nah sliper nurul...tapi ade kotor-kotor skit la kena basuh ni..tima kasih ye.."

tengok pada keadaan sliper aku tu...weekkk...mende ape la peta-peta yang terukir kat sliper tu..



(ni ha sliper cabok aku..siap gan peta negara mana ntah kat atas yer tu..hahaha.rasanye kena tamatkan perkhidmatan la lepas ni kena cari sliper baru..huhu)



nota buku lali : nak cari sliper baru yang orang laki malu nak pakai..so xde sape nak pinjam..hahahhaha

0 bil letrik:

Post a Comment

Back to Top